Obserwatorzy

wtorek, 21 czerwca 2016

Candy z Eko-Deco

Witam serdecznie!
Dzisiaj startuje u mnie Candy ,
 nagrodę sponsoruje Eko-Deco :)


Aby wygrać muzyczny zestaw musisz:
1. Dołączyć do obserwatorów bloga Eko-Deco,
2. Dołączyć do obserwatorów mojego bloga,
3. Umieścić podlinkowane do tej notki powyższe zdjęcie na swoim blogu bądź stronie fb,
3. Pozostawić komentarz pod tym postem wyrażający chęć udziału w zabawie.
Candy trwa do 5 lipca. Następnego dnia wylosuję i ogłoszę zwycięzcę, który otrzyma zestaw tekturek.
Zapraszam serdecznie do zabawy :)
Pozdrawiam:)

7 komentarzy:

  1. Banerek znajduje się na pasku bocznym na blogu: http://dreamscrafts1.blogspot.com/ ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam swoją kandydaturę do zabawy :-)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam swoją kandydaturę do zabawy :-)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zgłaszam się do zabawy. Banerek podlinkowany jest na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. zapisuję się na te cudowności, banerek zabieram na pasek boczny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się i ja na to Candy:) Banerek na pasku bocznym, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również dołączam do zabawy :) Banerek na blogu http://antiesart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń