Obserwatorzy

piątek, 4 kwietnia 2014

jajka z papierków od herbaty

Witajcie :)
Dzisiaj pokażę Wam kolejne jajka herbaciane 




 skończyły mi się szpilki :( może to i dobrze , paluszki mi w końcu odpoczną :)
W poniedziałek dalsza produkcje jajek :)
Już za tydzień będzie okazja zaopatrzyć się w takowe herbaciane jajca na kiermaszu w ratuszu w Legionowie :)
Pozdrawiam Was serdecznie :)
Dziękuje serdecznie za to ,że zaglądacie do mnie coraz częściej , bardzo mnie to cieszy i mobilizuje do dalszej pracy :)
Buziaki Wam za to :) 

Jajka zgłosiłam na konkursik u Diana Art
 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, może moje też kiedyś takie będą, muszę potrenować. Super Ci wyszły, nie mogę na nie napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) widziałam Twoje nie są złe :) śliczne podstawki zrobiłaś :) uwielbiam quilling :)

      Usuń
  2. Kapitalnie Ci te jaja wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny pomysł świetne są

    OdpowiedzUsuń