Obserwatorzy

sobota, 22 lutego 2014

Wrsztaty z Enczą :)

Witajcie 
wczoraj wieczorem brałam udział w warsztatach online z Enczą, za które  jesteśmy bardzo wdzięczne Ani :)

Nauczyłam się wielu nowych technicznych rzeczy i mam nadzieję , że teraz będę odważniejsza przy tworzeniu kartek :)
a to moja praca :)






 materiały użyte w moich pracach różnią się od tych którymi posługiwała się Ania na warsztatach
a są to: tapety , marszczona taśma , kwiatki zrobione przeze mnie , 
nie miałam preparatu Inki:) moim zamiennikiem stał się połyskujący cień do powiek z drobinkami brokatu :) nie miałam metalowego elementu który używała Ania w swojej pracy ,zastąpiłam go motylem którego przyozdobiłam dodatkowo dwoma kolorami brokatu , kartka z motylkiem jest spryskana mgiełką Glimmer Mist Shake well.

materiały użyte w pracy ze sklepu Scrap Butik :
klej Magic 
bloczek papierów PAPEROLOGY – VINTAGE JOURNAL  
http://scrapbutik.pl/pl/p/wykrojnik-Summer-Foliage/600 

Mam nadzieje ,że w przyszłości będzie więcej takich warsztatów :)

Pozdrawiam Was i dziękuje za odwiedziny :)

4 komentarze: